Która L-Arginina najlepsza?

L-Arginina występuje w wielu rodzajach. Mimo podobnych do siebie nazw, argininy różnią się jakością i sposobem produkcji. Przy wyborze preparatów argininowych zaleca się ostrożność. Przede wszystkim trzeba zwrócić uwagę na  farmaceutyczną jakość suplementu.

Dr Joe Prendergast - światowej sławy naukowiec, badacz właściwości L-argininy stwierdza:  
Jeśli stosowany preparat nie zawiera L- cytruliny, przyśpieszającej syntezę L-argininy, nie jest możliwe uzyskanie właściwych  efektów.

Dzięki przyśpieszonej syntezie L-Argininy, poziom tlenku azotu natychmiastowo wzrasta, a argninia uaktywnia się na 24 godziny. Preparaty pozbawione L-Cytruliny przestają  działać już po 4-6 godzinach od momentu zażycia. L-Arginina w postaci sproszkowanej jest jedyną, efektywną i  bezpieczną formą.

Naukowcy, którzy zajmują się projektowaniem formuły L-Argininy, muszą:
  • biegle znać wewnętrzne działanie argininy, 
  • poznać doskonale chemiczną stronę projektu,  
  • posiadać doświadczenie kliniczne, 
  • wykazać się znajomością metabolicznych ścieżek oddziaływania L-Argininy,
  • wykazać się znajomością jej ogromnych możliwości opóźniających proces starzenia się organizmu,
  • poznać rolę hormonów młodości w tym procesie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz